29.10.11

බුද්ධ වග්ගො 16

සුඛො බුද්ධානං උප්පාදො
සුඛා සද්ධම්මදෙසනා
සුඛා සඞඝස්ස සාමග්ගි
සමග්ගානං තපො සුඛො

බුදුවරුන්ගේ ඉපදීම සැපයකි.සදහම් දෙසීම සැපයකි.සංඝයාගේ සමඟිය
සැපයකි.සමඟියෙන් කල් යවන්නන්ට තපස සැපයකි.

27.10.11

බුද්ධ වග්ගො 15

දුල්ලභො පුරිසාජඤ්ඤා
න සො සබ්බත්ථ ජායති
යත්ථ සො ජායති ධීරො
තං කුලං සුඛමෙධති

පුරුෂ ශ්‍රේෂ්ඨයා දුර්ලභ කෙනෙකි.ඔහු හැම තැනම නූපදී.ඒ වීරයා යම් කුලයක උපදී නම් ඒ කුලය සැපයට පැමිණේ..

26.10.11

බුද්ධ වග්ගො 14

එතං ඛො සරණං ඛෙමං
එතං සරණමුත්තමං
එතං සරණමාගම්ම
සබ්බදුක්ඛා පමුච්චති

ඒ නිසා නිර්භය සේ සැලකිය යුත්තේත්, උතුම් කොට සැලකිය යුත්තේත්, ඒ ත්‍රිවිධ රත්නයේ සරණමය.මිනිසා ඒ සරණයට පැමිණ හෙවත් ඒ සරණ ලබා සියලු දුකින් මිදේ..

බුද්ධ වග්ගො 13

දුක්ඛං දුක්ඛසමුප්පාදං
දුක්ඛස්ස ච අතික්කමං
අරියං චට්ඨංගිකං මග්ගං
දුක්ඛූපසමගාමිනං

දුක, දුක ඇති වීමට හේතුව, දුක නැති කිරීමේ මාර්ගය වූ ආර්යෂ්ටාංගික මාර්ගය යන චතුරාර්ය සත්‍යය යමෙක් දනී ද ඔහු ම දුක නැති කරගනී..

25.10.11

බුද්ධ වග්ගො 12

යො ච බුද්ධං ච ධම්මං ච
සංඝං ච සරණං ගතො
චත්තාරි අරියසච්චානි
සම්මප්පඤ්ඤාය පස්සති

යමෙක් බුදුන්, දහම්, සඟුන් සරණ යයි ද චතුරාර්ය සත්‍ය මනා නුවණින් දකී ද ඔහු ම දුකින් මිදේ..

24.10.11

බුද්ධ වග්ගො 11

නෙතං ඛො සරණං ඛෙමං
නෙතං සරණ මුත්තමං
නෙතං සරණමාගම්ම
සබ්බදුක්ඛා පමුච්චති

මේ ( පර්වතාදිය ) සරණ යාම බිය
රහිත නොවේ.උතුම් ද නොවේ.මේ කිසි සරණයකයට පැමිණ සියලු දුකින් මිදෙන්නට ද නොපිළිවන..

23.10.11

බුද්ධ වග්ගො 10

බහු වෙසරණං යන්ති
පබ්බතානි වනානි ච
ආරාම - රුක්ඛ - චෙත්‍යානි
මනුස්සා භයතජ්ජිතා

බියෙන් තැතිගත් මිනිස්සු පර්වත,කැලෑ,ආරාම,ගස්,චෛත්‍ය යන මේ දේ බොහෝ සෙයින් සරණ කොට යති..