තණ්හාය ජායතී සොකො
තණ්හාය ජායතී භයං
තණ්හාය විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
ආශාව නිසා ශෝකය උපදී. ආශාව නිසා බිය ද උපදී. ආශාවෙන් වෙන් වූ තැනැත්තාට ශෝකයක් නැත. ( එසේ නම් ) බියක් කොයින්ද ?
3.12.11
පිය වග්ගො 7
කාමතො ජායතී සොකො
කාමතො ජායතී භයං
කාමතො විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
වස්තුකාම, ක්ලේශකාම දෙක නිසා ශෝක හටගනී. ඒ නිසා බිය ද හටගනී. එයින් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. ( එසේ නම් ) බියක් කොයින්ද ?
කාමතො ජායතී භයං
කාමතො විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
වස්තුකාම, ක්ලේශකාම දෙක නිසා ශෝක හටගනී. ඒ නිසා බිය ද හටගනී. එයින් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. ( එසේ නම් ) බියක් කොයින්ද ?
Labels:
පිය වග්ගො
පිය වග්ගො 6
රතියා ජායතී සොකො
රතියා ජායතී භයං
රතියා විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
( පස්කම් සැපෙහි ) ඇල්ම නිසා ශෝක හටගනී. ඇල්ම නිසා බිය හටගනී. පස්කම්හි ඇල්මෙන් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. ( එසේනම් ) බියක් කොයින්ද ?
රතියා ජායතී භයං
රතියා විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
( පස්කම් සැපෙහි ) ඇල්ම නිසා ශෝක හටගනී. ඇල්ම නිසා බිය හටගනී. පස්කම්හි ඇල්මෙන් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. ( එසේනම් ) බියක් කොයින්ද ?
Labels:
පිය වග්ගො
පිය වග්ගො 5
පෙමතො ජායතී සොකො
පෙමතො ජායතී භයං
පෙමතො විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
ප්රේමය නිසා ශෝකය උපදී. ප්රේමය නිසා බිය උපදී. ප්රේමයෙන් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. බියක් කොයින්ද ?
පෙමතො ජායතී භයං
පෙමතො විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
ප්රේමය නිසා ශෝකය උපදී. ප්රේමය නිසා බිය උපදී. ප්රේමයෙන් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. බියක් කොයින්ද ?
Labels:
පිය වග්ගො
පිය වග්ගො 4
පියතො ජායතී සොකො
පියතො ජායතී භයං
පියතො විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
ප්රියයන් නිසා ශෝක හටගනී. ප්රියයන් නිසා බිය හටගනී. ප්රියයන්ගෙන් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. එසේ නම් බියක් කොයින්ද ?
පියතො ජායතී භයං
පියතො විප්පමුත්තස්ස
නත්ථි සොකො කුතො භයං ?
ප්රියයන් නිසා ශෝක හටගනී. ප්රියයන් නිසා බිය හටගනී. ප්රියයන්ගෙන් වෙන් වූවහුට ශෝකයක් නැත. එසේ නම් බියක් කොයින්ද ?
Labels:
පිය වග්ගො
29.11.11
පිය වග්ගො 3
තස්මා පියං න කයිරාථ
පියාපායො හි පාපකො
ගන්ථා තෙසං න විජ්ජන්ති
යෙසං නත්ථි පියාප්පියං
එහෙයින් කිසි කෙනෙකු හෝ කිසි දෙයක් හෝ ප්රිය කොට නොගත යුතුය.ප්රියයන්ගෙන් වෙන්වීම දැරිය නො හැකි (ළාමක) කරුණකි.යම් කෙනෙකුට ප්රිය අප්රිය යන දෙක ම නැද්ද ඔවුන්ට කෙලෙස් ගැට ද නැත..
පියාපායො හි පාපකො
ගන්ථා තෙසං න විජ්ජන්ති
යෙසං නත්ථි පියාප්පියං
එහෙයින් කිසි කෙනෙකු හෝ කිසි දෙයක් හෝ ප්රිය කොට නොගත යුතුය.ප්රියයන්ගෙන් වෙන්වීම දැරිය නො හැකි (ළාමක) කරුණකි.යම් කෙනෙකුට ප්රිය අප්රිය යන දෙක ම නැද්ද ඔවුන්ට කෙලෙස් ගැට ද නැත..
Labels:
පිය වග්ගො
27.11.11
පිය වග්ගො 2
මා පියෙහි සමාගංඡි
අප්පියෙහි කුදාචනං
පියානං අදස්සනං දුක්ඛං
අප්පියානං ච දස්සනං
ප්රියයන් සමග එක් නො වමු.අප්රියයන් සමග ද කිසි කලෙකත් එක් නො වමු.ප්රියයන්ගේ නො දැක්ම දුකකි.එසේ ම අප්රියයන්ගේ දැක්මත් දුකකි..
අප්පියෙහි කුදාචනං
පියානං අදස්සනං දුක්ඛං
අප්පියානං ච දස්සනං
ප්රියයන් සමග එක් නො වමු.අප්රියයන් සමග ද කිසි කලෙකත් එක් නො වමු.ප්රියයන්ගේ නො දැක්ම දුකකි.එසේ ම අප්රියයන්ගේ දැක්මත් දුකකි..
Labels:
පිය වග්ගො